• Haberler
  • Spor
  • Malatyalı Sporculardan Türkiye Şampiyonluğu

Malatyalı Sporculardan Türkiye Şampiyonluğu

Konya'da düzenlenen şampiyonada piste çıkan Akşemsettin İşitme Engelliler Okulu kız takımı, Malatya'ya büyük bir gurur yaşattı.

Konya'da düzenlenen Okul Sporları İşitme Engelliler Atletizm Türkiye Şampiyonası'nda Malatya Akşemsettin İşitme Engelliler Okulu kız takımı Türkiye şampiyonu oldu. Malatya İl Milli Eğitim Müdürü Behçet Bakır, öğrencileri ve öğretmenleri tebrik etti.
17-18 Mayıs 2026 tarihlerinde Konya'da gerçekleştirilen Okul Sporları İşitme Engelliler Atletizm Türkiye Şampiyonası'nda Malatya'yı temsil eden Akşemsettin İşitme Engelliler Okulu önemli bir başarıya imza attı.
Şampiyonada mücadele eden okulun kız takımı, gösterdiği üstün performansla Türkiye şampiyonu olmayı başardı.
Başarı dolayısıyla açıklamada bulunan Malatya İl Milli Eğitim Müdürü Behçet Bakır, öğrencileri ve emeği geçen öğretmenleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Bakır, elde edilen şampiyonluğun Malatya adına gurur verici olduğunu belirterek, öğrencilerin azim ve gayretlerinin takdire şayan olduğunu ifade etti.

Bakmadan Geçme